God morgon!

  2012-04-01 / 09:41:23 / Vardagen /

image description

Att vakna av att solen bryter in genom persiennerna är nog det bästa sättet att vakna på! Underbart! Hoppas dock på lite varmare väder en det som varit det senaste. När vi gick och la oss igår var det -3... Inte så man jublar direkt.

Igår kan man säga att vi firade jul. En av mina julklappar kom då:)
Jag hade fått biljetter till Laleh som spelade på konsert och kongress igår. Vilken härlig spelning! Hon är sådär härligt mild, djup och flummig på en och samma gång. En träff rakt i hjärtat! Goda betyg är också att så fort jag slog upp ögonen i morse började jag nynna på en av hennes låtar.
Efter spelningen blev det middag på Aioli:) mums! Älskar verkligen tapas, dock är det lite knivigt då jag inte "får"/bör äta vissa saker...men det löste sig finfint och även jag kunde gå hem mätt och belåten.

Vilken helg!
Och den är ju faktiskt inte slut än. Nu ska jag studsa upp och svänga ihop en mysfrulle och sen blir det nog den klassiska tipsrundan. Räknar med seger!;)
Och när D pyser iväg mot jobbet rullar jag nog vidare mot Vadstena och middag hemma hos mammi.

Upp och hoppa!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious