jag längtar till...

  2012-07-17 / 19:05:39 / /

-att kunna bjuda hem min älskade familj och mina vänner till den nya lägenheten. Det faktum att man känner sig i princip hemlös börjar gå mig på nerverna. -SÅKLART tills vårt älskade barn kommer till oss. Det finns ingen större händelse i livet än just detta. Nu kanske det verkar lite märkligt att denna händelse hamnade på plats nr 2, men det är väl mer en önskan om hur den kronologiska ordningen skulle infalla. Jag har gärna ett hyfsat ordnat boende innan Sixten kommer till oss. Ligger i soffan just nu och Daniel och Robert förbereder grillmiddag. Mums! Vill även tacka bror och svägerska för inbjudan till svampplockning och pajätning, men tyvärr satte tröttheten in och det fick bli slapparläge i stan istället:) Så på återseende! Önskar att nästa gång jag förmedlar mig här inte längre är gravid utan nybliven förälder!:)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious