Livet på en pinne..

  2012-03-30 / 15:12:14 / Vardagen /

ÄNTLIGEN FREDAG! Och äntligen riktiga fredagskänslor.
Det måste vara den absolut största fördelen med att jobba måndag till fredag, man får känna att fredagen är sista dagen på arbetsveckan och man har äntligen helg!

Mätt i magen efter lunch med min fina man, som tyvärr jobbar hela kvällen, så beger jag mig mot stan för fika med min kära vän Kristin! Det var extremt länge sedan vi sågs så det ska bli riktigt trevligt:)
Grönland är inte direkt nästgårds så nu när hon äntligen finns i stan är det bäst att passa på!:)

Senare blir det grill med familjen! Ett klassiskt fredagsmys!
Mycket uppskattat!



Sofie

En bild säger mer än tusen ord!

Tack för igår :)

Kram Sofie

2012-03-30 @ 20:40:58
URL: http://sofnys.blogg.se/
Cathrine

Hemskt trevligt att ses häromdan! Håller med om det där med mån-fre jobbande, dessvärre glorifierar man ju helgen nåt enormt och får typ prestationsångest för man måste göra superbra saker av den ;)

2012-03-31 @ 09:15:57
URL: http://superbeb.wordpress.com
Sofia

Vilken underbar bild på er:)

2012-05-12 @ 19:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious