Svårt att greppa läget...

  2012-05-21 / 11:13:13 / Vardagen /

Jag är nog lätt en av de lyckligaste människorna just nu.
Men när man hamnar i den sitsen kan det vara svårt att greppa läget. Man får nypa sig i armen gång efter annan för att faktiskt förstå att det är sant.

I fredags köpte vi en lägenhet, efter mycket letande och tvivel om att vi till slut skulle hitta rätt.
Vi har ju trivts så underbart bra i vår lilla tvåa och den har verkligen varit allt vi velat ha och passat perfekt för två vuxna och en katt.
Men nu får vi inom kort (ca 8 veckor) tillökning i familjen.
Och det är väl några saker man skulle önska att vår tvåa skulle besitta: klädkammare, kontor och ett rum till.
Precis just detta har vi nu hittat!
Vi har köpt en trea, lik vår nuvarande lägenhet med sin osymmetriska utformning, i huset mitt emot vårt. Det känns lite overkligt!
Så nu är jag i full gång med att städa här hemma och röja undan gamla grejer och förbereda inför flytten.
Spännande!

Och sen är det ju det faktum att vi ska ha barn inom en väldigt snar framtid! Som jag längtar!
Och min fina vän och kollega Lisa förverkligade magen och den underbara känslan av försommar som just nu ligger i luften.
Igår letade vi upp ett lämpligt rapsfält för fotografering.
Här har ni ett smakprov på resultatet.
Jag är mer än nöjd!!



Cathrine

Gud vilka fina bilder!! Och vad perfekt att ni hittat nytt hem så nära! Härligt när allt faller på plats sådär :)

2012-05-21 @ 12:48:22
URL: http://superbeb.wordpress.com
Amanda

Grattis till lägenheten!! :) och åtta veckor!! Inte lång tid kvar:) så himla kul, jättefina bilder också!

2012-05-21 @ 14:03:32
URL: http://mybostonteaparty.wordpress.com
annie

Meeen så fina bilder!! Kul minne:). Kram

2012-05-21 @ 18:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious