Whiii!

  2012-11-14 / 18:09:30 / /

Pigg som en nötkärna!
Men med träningsvärken från h-vetet... Har börjat springa och det känns verkligen sjukt skönt. Rensa skallen från gammal och ge plats åt nya fräscha idéer...
Det känns fantastiskt!
Inspirationen flödar!

Så det som ligger mig närmast om hjärtat och i tidsplaneringen är att börja fixa i vardagsrummet.
Lite kul och bra belysning och lite detaljer är på ingång. Och jag har bra vibbar.

Det finns dock två saker jag är på jakt efter och det är, horn troféer och ett huvud i porslin.
Porslinshuvudet såg jag när jag var i London för ett år sedan. Som jag ångrar att jag inte köpte det...
Så, jakten har börjat!



Kristin

Skulle tagit med mig från Grönland. Där hittade man nya på varje tur.

2012-11-14 @ 20:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious