Bästis!

  2012-09-20 / 20:58:00 / /

Det finns en liten kille och Sixten heter han!
Och han är min gulliga lilla bästis som jag delar hela mina dagar med.
Man kan undra vad jag och Daniel gjorde innan han kom till oss lilla Sixten?

Idag har jag och min BFF fixat i hallen hemma.
Uppe med tuppen sen började förvandlingen...från strålande vitt till djungligt grönt.
Härligt!
Och det hade aldrig gått så bra om inte Sixten samarbetat så bra. Han har skrattat, sovit och jollrat i sin babysitter och i sin bärsele och här kommer resultatet...

Och en liten bild på min kompanjon!



Sigrid

Gud så fin han är Jenny! Grattis!

2012-09-21 @ 02:05:17
URL: http://sigrid.spotlife.se
Natali

Så himla söt han är er lilla prins!!

2012-09-29 @ 20:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious