Att ta i så man 💩 på sig...

  2013-06-03 / 21:06:29 / Vardagen /

Jäklar i min lilla låda.
Körde dubbelpass på gymet idag, HIT och Bodycombat. Två i sig svettiga pass. Men det gick grymt bra och jag höll tempot rakt igenom. #klapppåaxeln
Men nu, när jag ätit och duschat, känner jag mig helt mör.
Bävar för morgondagen...

Har haft en supermysig dag som började på gräset på baksidan med min lilla ängel. Bus och lek i skuggan av ett stort träd.
Efter det, när D vaknat till liv efter nattpasset, bar det av mot Bosses glassbar! Så himla perfekt dag för glass!
Mums!
Och när vi var på stan så fick jag ett par solglasögon av D... Jag blir verkligen bortskämd! Tänkte väl egentligen att jag bara skulle prova eller köpa en billigare variant på någon av lågpris kedjorna.
Men jag är så lycklig över den äkta varan!
Känns great!

Nu blir den fötterna i högläge och ett stort glas vatten!
Skål!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious