Det är mycket nu.

  2013-05-20 / 07:32:35 / Vardagen /

Så fantastiskt att vi vann igår! Jäklar!
Man hade gärna varit en liten fluga som suttit på en av spelarnas axlar hela kvällen och få höra och se alla festligheter och glädjerop:)
Bra jobbat Tre Kronor!

Sixten mår lite bättre idag också. Skönt!
Och den lilla killen utvecklas något enormt varje dag, ibland kanske vi inte förstår det men oftast är det tydligt.
När han låg på skötbordet imorse körde han ett litet mantra...-"nka, nka, nka..."
Och inte förrän han började vinka till mig fattade jag. Vinka, vinka! var det ju han sa!
Och när jag svarade med att säga vinka och vinka till honom sken han upp som en sol...!☀
Det är för härligt!

Hade en väldigt rolig dag i lördags också. Sixten som tidigare varit den lilla minstingen som är så försiktig och lite tyst, tog ton på riktigt.
Det mest tråkiga han vet är när maten tar slut, och efter att jag gett honom mat och den var slut. Då satte han igång att skrika som aldrig för.
Och stackars August, som normalt sett är allas vår lilla busunge, och gick runt med en falukorv som han ville ha en skiva av, släppte korven där han stod och höll för öronen.
Så sjukt roligt det såg ut.
Kan skratta så jag börjar gråta när jag bara tänker på det.
Har busungen Sixten gjort entré på riktigt?!

Det återstår att se!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious