Fina fisken!

  2012-04-10 / 16:22:18 / Vardagen /

Jobba jobba jobba!
Känner mig inspirerad och glad över mitt jobb just nu och det tror jag är få förunnat. Är så ytterst tacksam över att jag fått lite andra uppgifter än de tunga lyft och långa dagar jag tidigare haft. Detta gör att jag kan jobba mina timmar som vanligt och slipper dra ner för mycket på tempot.
Känns alltid bättre att jobba så länge som möjligt och kunna njuta av det..

Idag har jag även varit hos barnmorskan och kollat till lillen! Han är en viljestark och frisk liten rackare så nu kan jag njuta och slappna av och känna mig så lycklig jag kan!
Det märkliga är att jag mår bättre nu än innan jag blev gravid.
Gladare, piggare, friskare, mer positiv...
High on life? Eller hormoner?
Hur som helst så är jag på topp just nu och trivs verkligen att leva i väntans tider.

Så här kommer en liten sneak peak på det lilla miraklet...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious