I ett regnigt Vadstena...

  2012-04-26 / 17:25:34 / Vardagen /
Härliga staden Vadstena! Jätte vacker på sommaren och väldigt mysig även en dag som denna, tolv grader och regn.
Mysigt!
Är här och firar mammas födelsedag innan hon ska till jobbet.. Middag och tårta som sig bör!

Annars är allt lugnt med mig och lilla familjen.
Magen växer så det knakar och just nu känns det som om revbenen på min högra sida håller på att böjas av. Men konstigt vore annars. Det ska ju faktiskt få plats en hel liten bebis på dryga tre kilo där inne...
Men i övrig upplever jag inga krämpor what so ever. Otroligt skönt!

En annan sak som är otroligt skön är att jag bara har 11 arbetsdagar kvar innan jag går hem!!
Wohoo!



Sebastian

Magen såg ut att vara i fin form tycker jag! Kul att träffas! Hoppas ni hittade någon bra present. Hälsa mamma!

2012-04-29 @ 08:41:52
URL: http://mmafarsan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious