Hej och välkomna!

  2012-03-25 / 12:24:14 / Vardagen /

Eftersom jag börjar en ny fas i mitt liv tänkte jag ge bloggandet en chans, igen...
Mycket händer just nu och det kanske inte alla jag hinner träffa eller prata med så för enkelhetens skull tänkte jag försöka hålla vänner och bekanta uppdaterade via bloggen tillsvidare!
Så håll tillgodo!

So whats new?
Ja vad är det inte som händer i mitt simple life...
Den här helgen har jag varit gräsänka och haft tid till att inte göra någonting, det vill säga plugga städa och vårpiffa balkongen.
Skönt men ändå lite trist. Man är så van att alltid vara två.
Men det är väl bra att han passar på att sticka iväg och ägna sig åt bromance på hög nivå en helg. Ett stort gäng i Italien, enbart män som ska fira en vän som fyller 30...
Har försökt tänka på annat än allt som kan hända...:/ Hönsmamma?! Oh yes!!!!
Men som sagt, det kanske dröjer innan man kan ta sig iväg sådär igen.
Vi blir trots allt tre i familjen i mitten på juli!

Känns nästintill overkligt att vi ska ha barn i sommar, känner mig piggare än någonsin nästan bättre än innan jag blev gravid. Trodde på allvar att det skulle kännas av på ett helt annat sätt än det gör. Är fylld av förväntan och tycker tiden går lite för sakta just nu. Magen växer så det knakar och jag ser verkligen fram emot tiden framöver.
Pratade med mamma igår om vad man kanske är lite spänd och nervös över och jag kom fram till att jag inte är särskillt nervös för varken förlossning, amning, hängbröst eller något annat. Det ända jag skulle tycka var riktigt tråkigt är om jag får ett gäng bristningar, men även det känns som en bagatell i det stora hela.
Känner mig otroligt lycklig och tillfreds just nu!
NJUTER!

Så, nu ska jag ägna resten av dagen på balkongen med lite geometri och ritteknik i väntan på våffelfika hos Liza. Har med andra ord en riktig toppen dag att se fram emot.
 
Det ända som saknas nu är Mr D vid min sida!

So long suckers och ta nu vara på denna underbara söndag!





suzz

Angående bristningar - jag fick några på höfterna när jag väntade Kody, och varje gång jag ser dom nu så ler jag för dom är en del av mig nu precis som Kody är. Man tycker illa om all kroppslig förändring första året kanske, men sen älskar man sitt "nya jag" mer än man tyckte om sig själv innan, för det betyder ju att man har gjort ett litet liv och vad som än händer så är det alltid värt det! Grattis å lycka till med allt!

2012-03-26 @ 03:26:32
URL: http://suzysuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious