Ordningen återställ!

  2012-03-26 / 21:29:13 / Vardagen /

Nu börjar det likna något.
Min favoritperson i hela välden bredvid mig, mat i magen, tända ljus och mjukisbrallor på!
Underbart!
Är det mysmåndag så är det!

I övrigt har det varit en ovanligt bra dag.
Efter en produktiv dag på jobbet blev det en spontan promenad men en god vän. Ibland kan det vara så skönt att bara gå helt oplanerat och pokulera om litet och stort:)
Kände verkligen att en promenad gjorde mig gott, har känt mig lite som en stoppad korv idag. Prinskorvs fingrar och korvskinns kläder. Jag antar att det ska va så... Och troligtvis lär jag inte känna mig mindre otymplig de kommande månaderna. Men det är bagateller..inget går upp mot att ligga och pilla sig i naveln och att någon pillar tillbaka;)

Så tack för en toppendag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious