Solen lyser på min stig!

  2012-03-27 / 17:58:12 / Vardagen /

Härlig promenix hem efter shopping med mamma:)
Vi han även med en extremt snabb fika på tio minuter, innan han skulle byta däck på bilen för att sedan fara vidare mot middagsbjudning. Upptagen kvinna det där.

Hurrarop har även ljudit hemma hos Lindgren/Adebjörk efter goda besked angående skatten.
Prisa Gud här kommer skatteåterbäringen!
Det viktigaste är i alla fall att man slipper betala..

Så nu ska jag hem och trolla med mitt kylskåp och se vad för kulinariskt jag ska servera mig själv ikväll;)

Adios och trevlig vårafton!

 



Sofie

Fin bild!

2012-03-27 @ 20:51:35
URL: http://sofnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious