Frihet?

  2012-05-12 / 14:27:57 / Vardagen /

Sista arbetsdagen avklarad igår. Redan idag känner jag oro för att jag ska avlida av tristess...
Jag får helt enkelt ta en dag i taget.

Helgen tillbringas i Vadstena då mannen har haft fullt upp med att underhålla ett gäng Italienare igår och idag är det jobb med Göteborgvarvet.
Då blir det häng med modern och kvalitetstid. Mysigt!

Igår var det hockey och pizza. Pizzan var god, hockeyn mindre imponerande.. Men det var nog innerst inne väntat.
Man kan undra när jag blev hockeyfrälst?

Denna höstlika dag har vi fixat lite shoppingmåsten.
Däribland juniors sommaroutfit och en klänning till mig själv att ha på Agges dop och ett bröllop vi ev ska på:)
Allt hänger på min form då, nyförlöst eller ej.

Känner mig väldigt nöjd! Och tackar mamma för smakråd:)

image description

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious