LÖRDAG.

  2012-05-05 / 14:30:30 / Vardagen /

Ännu en helg och jag går mot min sista vecka på jobbet. Nästa fredag är sista arbetsdagen och jag är så tacksam att jag fick graviditetspenningen beviljad.
De senaste veckorna har jag känt mig lite vemodig inför det faktum att jag inte kommer träffa mina kollegor varje dag, men nu börjar jag verkligen förstå varför den ersättningen finns.
Varje dag efter jobbet är det vila som gäller, så jag får inte jättemycket gjort på eftermiddagarna.
Mer vila till gravida!

Det som står på schemat i em är fika med bästa Lina om en liten stund och sen vidare mot Sturefors för grill med kollegorna. Ska verkligen bli toppen trevligt!

Any who...
Älskar den här årstiden och hur allt spirar. Drömmen om en egen trädgård är handske stor så här års, men just nu får jag hålla tillgodo med den lilla odlingsbunker:)
Även där gror det och växer, dock inte med ljusets hastighet.

 

 

Men det finns en liten knatte som växer så det knakar!...
10 veckor kvar!

image description

Trevlig helg mina vänner!


Sofie

Fin du är och snygg t-shirt! :) bara 10 veckor kvar, vad snabbt det går. Heja Jenny! Kram

2012-05-05 @ 15:34:03
URL: http://sofnys.blogg.se/
annie

Mysmage:)

2012-05-05 @ 21:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious