Me, myself and I

  2013-05-19 / 20:08:07 / Vardagen /

Helgen fortsätter i "egentidens" tecken.
Tyvärr tillåter inte vädret balkonghäng innan matchstart, så försnack it is...
Trodde aldrig i mitt liv att jag skulle kolla på hockey i min ensamhet, men man blir som man umgås och jag antar att jag blivit både mer insatt och intresserad än innan.
Dock hade jag såklart hellre sett matchen tillsammans med goda vänner över en öl, men vad gör man inte när ens lilla ängel är dunderförkyld. Då är det 100% ompyssling som gäller, något annat finns inte.
Så... Jag unnar mig en tapas tallrik och lite tända ljus för lite extra mysfaktor.

Skål mig själv och HEJA SVERIGE!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious